loading...
خان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
خلیلی بازدید : 476 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان ورژن جدید پچ آپدیت بازی PES 2016 با نام PTE Patch 6.0 Final

جدیدترین نسخه بسته بروز رسانی بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2016

اضافه شدن فصل جدید تمام لیگ های معتبر اروپا با تغییرات گسترده

دانلود پچ جدید آپدیت بازی PES 2016 با نام PTE Patch 6.0

ششمین نسخه بسته آپدیت و پچ بروز رسانی بازی PES 2016 توسط تیم PTE Patch منتشر شد. این نسخه شامل تغییرات بسیار زیاد و گسترده ای میباشد که در ادامه به جزئیات آن اشاره شدهاست.

خلیلی بازدید : 333 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

توجه:کاربران گرامی این بازی بصورت نسخه ISO ارائه گردیده است.

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2, 7
CPU: Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent
RAM: 1GB
HDD: 8GB free
MEDIA: 4x DVD-ROM Drive
VIDEO: DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 NVIDIA GeForce 6600 or AMD/ATI Radeon x1300 video card
SOUND: DirectX 9.0c compatible sound card

خلیلی بازدید : 402 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود. یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و ... و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود.

 

 

 

 

خلیلی بازدید : 423 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی قدیمی Grand Theft Auto 2 یا همان GTA2 یک بازی اکشن می باشد. تا کنون در 4 نسخه اصلی منتشر شده است. داستان بازی از این قرار است که در طول بازی به شما ماموریت هایی سپرده خواهد شد که شما باید آنها را به سرانجام برسانید . برای مثال یک بار باید یک فرد رو به قتل برسانید ، یک بار باید یک ماشین را نابود کنید ، یک بار از یک بانک سرقت کنید و... . در سال 1999 نسخه دوم بازی GTA منتشر شد که مورد استقبال عجیبی واقع شد و همین موضوع آغازی بود بر تولید سری های بعدی این بازی.

خلیلی بازدید : 2810 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (2)

| دانلود از ۴ سرور مستقیم |

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

CPU: 1.3 Ghz equivalent or higher processor
RAM: 256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
Hard disk: 4 GB free hard disk space
CD-ROM: 16x speed or faster
Graphics card: Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater, ATI Radeon 7500 or greater

خلیلی بازدید : 323 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3 - بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3

بازی Call of Duty Modern Warfare 3 توسط گروه Infinity Ward و با موتور قدرتمند IW Engine طراحی و ساخته شده است و عرضه کننده این بازی کمپانی بزرگ Activision می باشد. از قابلیت های این بازی می توان به داستان خوب بازی و همچنین قدرت تخریب بازی اشاره کرد که نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. البته در این سبک از بازی می توان به رقیب قدرتمند این بازی یعنی Battlefield 3 اشاره کرد که هر دو بازی را می توان جزو برترین بازی های سال 2011 نام برد. در این بازی سعی شده است که تمام حرکات طبیعی به نظر برسد به عنوان مثال وقتی تیری به شما اصابت می کند لکه های خون به صفحه مانیتور شما می پاشد که این خود یکی از نکات جالب طراحی این بازی است.

خلیلی بازدید : 336 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

امسال نیز یکی دیگر از سری بازی های Assassin’s Creed راهی بازار شد که یکی از مهمترین نسخه های از این سری از بازی ها به حساب می آید و بازیکنان می توانند پاسخ بسیاری از سوالات مهمشان را در این بازی بدست بیاورند. بدون شک، این نسخه برای آن دسته از طرفداران این سری از بازی ها که از سال 2007 تا کنون تمام نسخه های آن را دنبال کرده اند، بسیار جذاب خواهد بود. اتفاقاتی که در نسخه های قبلی رخ داده، باعث شده که این بازی از اهمیت بیشتری در بین سری بازی های Assassin’s Creed برخوردار باشد. Assassin’s Creed: Revelations یکی از بزرگترین بازی های Ubisoft در چند سال اخیر بوده و شاید به همین دلیل باشد که در کنار استودیوی Montreal، استودیوهای Ubisoft Annecy ،Ubisoft Massive ،Ubisoft Quebec ،Ubisoft Singapore و Ubisoft Bucharest نیز در ساخت این بازی نقش داشته اند.


خلیلی بازدید : 601 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

|دانلود بازی Assassin’s Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC _نسخه BLACK BOX|

|برای اولین بار میان وبسایتهای ایرانی|

 دانلود بازی Assassins Creed 3 (کشیش قاتل) برای PC  نسخه BLACK BOX

نام بازی:  Assassin’s Creed III-Black Box
زبان : انگلیسی
تاریخ انتشار : ۲۰-۱۱-۲۰۱۲

شرکت منتشر کننده: Ubisoft
پلتفرم: PC
ژانر: اکشن

بازی کشیش قاتل ۳ یا همان Assassin’s Creed 3 بازی محبوبی است که توسط شرکت Ubisoft عرضه شده و طراحی این نسخه از بازی به گفته خود طراحان، بیش از ۲ سال به طول انجامیده است. شما را به تجربه ی داستانی ناگفته از انقلاب آمریکا از منظر یک کشیش قاتل(کانر) دعوت میکند. سال ۱۷۷۵ است. مستعمرات آمریکا در حال شورش هستند. شما کانر، قاتل سوگند یاد کرده ای هستید که برای تضمین آزادی مردم و ملت خود به انجام ماموریتهایی می پردازید و در نهایت به یکی از مردم افسانه ای کشور آمریکا تبدیل خواهید شد. در ادامه این بازی از خان دانلود دانلود قابل دریافت است.

خلیلی بازدید : 415 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (1)
دانلود Prince of Persia 1: The Sands of Time - بازی شاهزاده ایرانی 1، شن های زمان

Prince of Persia 1: The Sands of Time درسال2004 میلادی توسط کمپانی Ubisoft تولید و منتشر شد. بازی به سبک اکشن ماجراجویی بود و داستان جذابی درباره شاهزاده جوان ایرانی را پیگیری می کند. سال ها پیش که پادشاه ایران جوان خام و بی تجربه بود روزی برای شکار به تنهایی قصر خود را ترک کرد. از بخت بد راه را گم کرد و از بیابان بی آب و علف سر در آورد، او فکر می کرد که به لحظات آخر زندگیش رسیده است ناگهان پیرمرد عجیبی را دید که به سمت او می آید. پیر مرد راز استفاده از ماه را به او آموخت، از آن به بعد پادشاه ایران به کشور گشایی به وسیله این راز پرداخت و در تمام جنگ ها به وسیله کمک پسر شجاعش یعنی پرنس (شاهزاده) پیروز شد.
روزی جاسوسان پادشاه از هند خبر آوردند که هند دارای جادوی عجیبی به نام ساعت زمان است. پادشاه ایران تصمیم گرفت که برای دستیابی به این جادو به هند حمله کند. لشکری عظیم تدارک دید و آماده حمله به هند شد. داستان شاهزاده از اینجا شروع شد.
شاهزاده وارد قلعه ما ها را جه پادشاه هند شد و ساعت زمان را پیدا کرد اما مشکل اینجا بود که برای باز کردن ساعت زمان نیاز به شمشیر زمان نیز بود. شاهزاده با تلاش فراوان آن را پیدا کرد و وقتی که به وسیله شمشیر زمان ساعت زمان را باز کرد شن های زمان همه جا را فرا گرفت و همه افراد تبدیل به اهریمن های شنی شدند. شاهزاده با کمک دختر ماهاراجه توانست از این فاجعه جان سالم به در ببرد...

خلیلی بازدید : 606 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Prince of Persia 3: The Two Thrones - بازی شاهزاده ایرانی 3، تخت های روان
داستان Prince of Persia 3: The Two Thrones که قسمت سوم از بازی های شاهزاده ایرانی می باشد، از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجدداً آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی .
خلیلی بازدید : 1023 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (1)

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های این بازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.
 

خلیلی بازدید : 453 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

Whispered Stories Sandman یک بازی دیگر از شرکت bigfishgames می باشد که سبک آن Hidden Objec است . به جوان یتیم James کمک کنید تا دوست دختر گمشده اش را پیدا کند . زمانی که جیمز به دنبال او بود ، او دچار طلسم شیطانی Sandman شد . برای نجات دوست دخترش او می بایست طلسم شیطانی Sandman را از بین ببرد . اما از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟ با جیمز همراه شوید تا علاوه بر مقاومت در مقابل طلسم شیطانی ، دوست دخترش مری را نیز نجات دهید .

 

Whispered Stories Sandman بازي پيدا كردن اشياي مخفي با نام Whispered Stories Sandman

 

درباره ما
Profile Pic
به دلیل بروز بودن سایت توصیه می شود به آرشیو سر بزنید شاید مطالب مورد نیازتان در سایت موجود باشد . نظرات شما باعث دلگرمی ما در کارمان می شود پس تمام انتقادات و پیشنهادهایتان را به ما بگویید . آدرس های سایت : tarikhiran.rozblog.com tarikhiran.rzb.ir tarikhiran.orq.ir tarikhiran.dde.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • به زودی ...

    لیست مواردی که به زودی در سایت قرار می گیرند : 

    *پکیج کامل بازی ندای وظیفه  

    *فیلم ایرانی گشت ارشاد 

    *نرم افزار گوشی Uc browser 

    *بازی pes 13 

    *تم های جدید و زیبا برای ویندوز xp 

    *پکیج کامل بازی GTA 

    *فیلم هابیت 2012

    *فیلم ایرانی همه چی آرومه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 35,428
  • بازدید کلی : 201,027
  • کدهای اختصاصی
    v